суббота, 2 июня 2018 г.

Тут повинна бути і Я!))))))))))

Усім привіт!)
Зустрічайте нову претендентку у скрапродину!
Мене звати Оленка, я із Миколаева,
 творю під нІк-НейМом
MogiArt!))
У гості до СкрапРелаксу ходжу щозавдання)) 
тому маю біля 10 нагород та чудові призи!
У скрапі я не  маю одноманітного типу-стилю, 
подобається працювати з фарбами, 
але накриває і  паперове натхнення,
як ось під час останнього спільного пректу "Чарівні шматочки".
Люблю спілкування, жарти та просто цікавих людей!
Офіційно обіцяю:
- викладатись по-максимому
- вчасно здавати роботи
- бути двигуном і мотором ідей
- стати доброю подругою та порадником
 ( за необхідності і по проханню звісно) 
рекомендувати, рекламувати та заохочувати 
народ до завдань і покупок!)))
Ось роботи,
 які на мою думку,
 відображають рівень моєї майстерності
   




 
Дякую за увагу!
Собі і дівчатам бажаю успіху,
 та усім потрапити до ДК!))
Ваша




Комментариев нет:

Отправить комментарий